haxdottir.blogg.se

Konsten att vara "normal"

På G!!!

Publicerad 2013-11-10 21:06:37 i Allmänt

Några dagar nu har varit magiska, det började på alla helgons dag, jag tände ljus för mina kära, (hemma i urskogen)... Jag tänkte på min farfar och bad han att ge mig ett tecken, det låter kanske barnsligt, men förut har jag ju pratat och sett andar hej vilt men under några år nu har det varit väldigt dött på den fronten!! ;) Jag ville bara känna att han var där... Jag kände inget speciellt... Men dagen efter åkte vi hem till stan igen, då hade båda mina klockor stannat!? Jag hade inte satt i batterierna samtidigt, och det kan vara en ren slump, men det kändes som farfar varit där, man väljer själv vad man vill tro!
 
Efter det kände jag ljuset spridas i mig!! Och jag började känna igen, vilken lycka! Så nu kära vänner hoppas jag kunna hålla denna blogg uppdaterad!!! 
 
Väl mött!! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

F.Z.Haxdottir

Är bra på att lyssna på andra men inte på mig själv!?

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela