haxdottir.blogg.se

Konsten att vara "normal"

Mörker

Publicerad 2013-11-13 18:15:42 i Allmänt

Gick ut förut när solen sken, men kom tillbaka när mörkret intagit position... Jag gillar den här tiden på året, det är mysfaktor delux! Nu ska jag tända ljus och mysa ner mig i soffan tills timman är slagen, ska utöva lite magi senare ikväll :) 
 
 
Ett kort från promenaden, gillar att ta kort på kyrkor (och massa annat med förstås)... Jag tycker dom är både vackra och skrämmande, har många gånger känt obehag av att vara inne i kyrkor... Det är inte många kyrkor jag har känt ett lugn i, vet egentligen inte om det är någon... 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

F.Z.Haxdottir

Är bra på att lyssna på andra men inte på mig själv!?

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela